AbsolutMe

Alla inlägg under februari 2011

Av Fi - 21 februari 2011 14:53

Idag har jag en massa energi rus.. bara sådär.. inte ens tagit min medicin
Jag bara ryser från tårna och blir alldeles varm, tvungen att ta av mig tröjan..

Dessa rus är underbara, ja när det väl är lyckorus..

Har en släng av borderline idag..
http://i235.photobucket.com/albums/ee268/Absolutsofie/3d.jpg?t=1230418248

Av Fi - 21 februari 2011 14:38

Ta mig till en plats där inget känns, inget finns..
förutom jag och tryggheten. ett ställe där tiden stannar och lugnet infinner sig..

Sen kan du komma dit och göra mig sällskap.. för evigt..
eller iallafall för stunden.. tills jag blir hel igen..

Jag är lite trasig.. Jag har aldrig sagt att jag är resonlig eller enkel att förstå
Men HAR DU ens försökt? Vill du?

Någonstans där inne finns det... a lost soul..
I´m a lonely girl in a big cold world.  

Av Fi - 21 februari 2011 14:10

Ibland pratar jag baklänges, upp och ner och alldeles av banan.
Har just skaffat mig en ny blogg, en ny ventil.. Mitt sätt att nå
omvärlden när order ur min mun inte räcker till..
ett nytt sätt att se sanningen kanske,sortera och analysera tankarna
och det som känns, tillåta mig själv att känna..

Inte bara bedöva, bedöva, begrava.. gömma undan allt som bromsar en.

  






Iallafall, älskar att lyssna på hög musik och satte på mig hörlurar
så frågade jag om hjulen var i luren? och sedan nej luren i ljudet
(är det ljud i hörlurarna) ibland har jag lite otur när jag tänker..
haha tur att Riley e van med mig och mitt knas! men även hon
rynkar på pannan ibland.. suck... bara för jag e jag.. haha!


Jag har kommit på många bra ideér på senaste...Många bra sätt att
leva vidare.. Skriver och skriver i mitt block med olika färger fär att
skilja på tankar och orden... det börjar tammefan bli en novell..
Därför skriver jag lite här med... Why not...
Mina tankar som sagt.. de börjar sakta komma tillbaka...Vaknar till liv..
Kanske kan bli lycklig.. Långt bort från psykiskt dåligt mående,
missbruk och alla andra hemskheter man utsätter sig för...


This is my story.. This is my life... The truth!
  
Några månader sen.. eller månader, det är väl mer än ett år sen..
Vart tog tiden emellan vägen? 

How does it work? Life i mean?




Take care!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards