AbsolutMe

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fi - 24 augusti 2011 23:25

Inte skrivit på länge nu, det har varit mycket hit och dit..
upp och ner igen..Igår fick jag iallafall första bra nyheten på länge,

Jag får ekonomisk hjälp denna månad.. har cash som väntar på mig

där hemma..Tack!! TACK =) det är bara samma pappaer jag skickat
in 5 gånger förut och förutsättningarna is still the same,, men tack!


Jag ska njuta av dem väl....  


Är hemma hos snubben nu och vi har tillbringat dagarna sen i fredags..
hmm det blir 6 dagar.. med att... gosa, glottpåfilm, fiskat, bakat,
busat, svampplockning och såna saker..

 


nu e jag nyklippt, tack baby!! Ska snart krypa ner och titta på några yttligare avsnitt av OTH.. fundera på morgondagens hemfärd, och hur mycket jag saknar Donna... Jag mår bäst i nuet, eller allra helst den lilla studen före ögonblicket..


Jag är flickan tvärtemot, upp och ner...
lite knas men det går ändå...    med glimten i ögat

Ovido - Quiz & Flashcards