AbsolutMe

Alla inlägg under mars 2012

Av Fi - 31 mars 2012 14:48

Tredje filmen med Änglagård sågs nu på morgonen, skit bra ju..
Kollade ju på Lets dance igår där Molly, Helena Bergströms dotter var med..  
Ska nog kolla på de första filmerna också, vi hade dem visst på dvd.. hehe



årets första mjukglass... Mmmm..  


Och snart premiär grillning,.. MYSIGT!!!  


Igår blev det en tidigt kväll o det har nog aldrig varit så skönt att krypa ner

under täcket!! Mission Impossible till kvällen blir det..  


Nu ska vi ut o köpa tändvätska..


Puusss!!!


Av Fi - 29 mars 2012 22:26

ligt humör , en irriterande pojkvän och det svider på läpparnamåste fått någon allergisk reaktion,

det syns inte men det kännssvider som om det vore vinter och kyla ute med torra läppar..


Till pojkvännen då, idag irriterar vi oss på varandra o önskarhan kunde flyga å fara..

känner mig som jag-hatar-smuren...nåväl..Not all days can be god days!


 

 

Imorgon får jag hämta paketet från piercingnutiken,

fick ett sms nyss!ska ju in till lillstan tidigt..HELG! Funderar på att dricka lite,

skönt med helg.På måndag åker vi till mamma och ska fira påsken där.!

 

Av Fi - 28 mars 2012 17:45

Sådär, nu har jag beställt piercing grejer från Coalcreek... weeii!

Jag ska töja ut öronen nu till 10mm & sen blev det en tungpiercing med stjärnor

& lösögonfransar.. Det väntas komma innan helgen 


Beställde även några nya nålar också.. Hela min piercing utrustning försvann ju
förutom tången vilket jag är glad över... 


 


 


Lekt lite i fotoprogrammet  

                   

                                         


Av Fi - 28 mars 2012 16:14

Gjorde philadeplhiaglass igår och denna blev riktigt god..
Den var tvungen att frysa rejält
 så nu ska vi fika och kolla på Desperate Housewifes..
Haha jag får hatt baby att kolla med
 mig men då börjar vi om från svarten.  

Varit in till lill stan idag o Baby fick en tröja från Intersport av mig..

Nu - Kaffe

  

 

 


   Have A Noisy Day!!

Av Fi - 27 mars 2012 19:00

Klippning efter en jobbig tur till lilla stan... Nyss käkat lax och ska väl försöka vila huvet.
Shopping i dagarna får muntra upp..  


 

 


 

                    


                                               

wei

Av Fi - 26 mars 2012 13:16

spelar bingo blitz.   verkar bli en alldaglig dag.


var in till Ludvika igårkväll och höll på att kana ner i diket igen...'


Over and out... shout it out!

Av Fi - 22 mars 2012 19:02

God kväll alla där ute

Har har jag inte ens käkat än, men snart blir det marinerat kött med pommes.. MMm
har varit på sådär halvtjurigt humör igen... Måste avreagera mig lite tror jag.. arghh   


Sen blir det film iallafall, You got mail , Minns ni den? hmm..att de hade laptops då.. 




Idag ska jag tilläga att det är Baby (inte min baby just förtillfället idag utan idag är han ett pucko)

ja jag är fortfarande tjurig, på gränsen till pisssstofff..men nåväl.. han har knäppt fotona,

fast inte de på mina smycken... tjolahopp!!


 
 

Av Fi - 22 mars 2012 15:43

Vaknade runt 10 med ett himla illamående. Frukost, Vårstädad verandan och njutit av sol!

Idag vet jag ej vad som står på schemat.. Promenad ner till vattnet iallafall..


Cheesecaken häromkvällen blev KATASTROF, Det får bli att göra fryst Cheesecake
i fortsättningen , JAG kan visst inte allt..Baby pratade om Philadephiaglass, det verkar dock
gott och enkelt...aja man får testa sig fram. Älskar ju att baka men nu trängs vi mest i köket
Efter så lång tid har haf fått laga mat till honom första gången... Det talar vi inte om.
Totalsågad... buhu!! Men baka kan jag... Han ska få se... 

Blondera håret och försöka få Baby att klippa lite. Sen när jag fått pengar blir det
ett frisör besök för nu har jag bestämt mig... att jag ska ha som förut..
Låta håret växa men rakat på sidorna så jag även kan ha det utsläppt
ner utan att det 
rakade syns , om jag nu vill det.. 
 
Fixa till narriga händer och naglarna med fransk manikyr sen.
Kan ju fuska fram med deras färdiga lösnaglar även om de är jättefina men
de lossnar rätt lätt och är lite i vägen.. Fast å andra sidan har
jag kört lite rött å sånt nu, kanske mer min färg nu? 
Hmm.. Men tror det lätt ljusa rosa passar de flesta ändå.    

   
Ungefär såhär som förut! .. Satsar ju på att få långt hår som på bild nummer två
Som Petra Marklunds frisyr mer känd som September..Jaa det blir bra.. 

                                                                                                                                                                                                                 

                                           

Ovido - Quiz & Flashcards