AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Solat, RockyRoad, Like a Baws!!

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att

vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och

vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jättebra och

allt gick såå mycket bättre än vad jag kunde tänka mig, vi gjorde upp en liten, liten plan

så allt löste sig   , skönt att vara uppe tidigt så vi käkade frukost, tog upp lite lövhögar och

grenar från baksidan, sen har något kastat in(tappat ner?) massa grejer så fick ta reda på det.

☆ ☆ 

Jag traskade upp till centrum precis innan vi blev hämtade för jag skulle ju hämta mina sömnisar

MEN jag tog fel på datum och fick inte hämta, suck vad besviken jag blev.. men men.. sen åkte

vi till Mediamarkt och köpte ljuskablar och en Y adapter så vi kan ha varsina hörlurar som går ihop

till datorn, så vi kan kolla samtidigt i varsinna lurar..sen köpte vi glass på vägen hem...
Polisen stod på 66:an men de stannade oss inte, svärmor var himla nervös för vi hade nada sommardäck
på Forden, och de skulle väl på häromdagen, MEN det är faktist Snö här i Dalarna.. så få kan man

ju inte få böter.. alla säger olika så det är svårt det där.. aja vi slapp bli stannade iallafall..

☆ ☆ 

När vi kom hem så märkte jag att solen sken underbart här, i Västerås var det himla kallt grått och

tråkigt väder, jag satte mig i solen med tidningar och kaffe och satt där i 3 timmar, blev rejält varm

och blev lite, liiiite röd av solen.. wonderful! Det ska bli likadant väder imorgon. *håller tummarna*

Kändes jättekonstigt att sitta och "sola" och känna de brännande solstrålarna och se snöhögar i

ögonvrån, men nu märker man att det smälter fort och går undan.. 

 

Hm.. jag hittade en gammal bild på mig häromdagen som en gammal bekant postat för ett år sen

och det knöt sig verkligen i magen, dels för minnen kom tillbaka till den jobbiga tiden, jag hade

ett sjukhusarmband runt handleden eftersom jag var väldigt sjuk, och just blivit utskriven
hela bilden bara skrek negativa saker och 
gjorde mig illa tillmods. jag skrattar på bilden och

döljer mitt osminkade ansikte men vilken mask man kan ha.. nej nu hoppar vi vidare...

 

 


   Detta lypsyl blev jag helt förälskad i, Swedish Beezvax, luktar söt honung, ger en lätt rosa skimmer och

glans, och torkar inte ut som Lypsyl brukar göra.. Paraffinet gillar jag inte alls annars, men denna

var verkligen toppen, enkelt att applicera och inte alls sådär jobbigt kladdig.. den smakade t.o.m gott..

Testade McFlurry RockyRoad den var helt okej fast jag hade velat haft OREO men det

fanns inte, marsmallowsen var lite creepy och få i munnen rätt sådär, konsistensen

sen var det en smak i som jag inte gillade, typ mörk chokladnöt.. jättekonstigt..


 

Drinking Green tea, like a baws   


 
Kajsa lilla ville vara med när jag sminkade mig imorse, han hoppas upp och lägger sig på allting,

det bästa är när hon kommer och lägger sig PÅ tidningen när man läser.. klappar man henne inte

reser hon sig, stryker sig och BOOM kastar sig omkull igen.. sööötnöten!! HUG MEE!!


 

Take Care!!! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 19:54


Mina favoritappar.. Android.. Motorola MB525 App app app app!       RunKeeper: App som sparar tiden du går/löper, kaloriförbrukning, spar slingor, framsteg osv.   Photogrid: Fotoapp, där jag gör mina standard collage, enklaste appen ...

Ovido - Quiz & Flashcards