AbsolutMe

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Fi - 7 april 2013 13:51

nej jag ger upp! jag orkar inte mer, jag har försökt skriva blogg i flera dagar nu

men det bara låser sig och ALLT FÖRSVINNER som jag skrivit,, och nu var jag

nästan klar och jag brukar alltid kopiera (Ctrl + C ) hela inlägget OM det nu skulle låsa sig,

sen skulle jag lägga in en låt som Katey Sagal sjunger, Gemma från Sons of anarchy hon

ska nämligen vara med i GLEE, yey!! det ska bli spännande att se.. hon sjunger himla bra!

Iallafall då låste det sig och allt jag hade sparat var adressen till klippet... big fucking morrrrr!!

��

Jag skrev tidigare om hur mycket jag saknar Västerås nu!! såå mycket, saknar mamma Bina

och Jennie.. Vill träffa min bror och hans nya tjej och bara vara i Västerås. vi ska ner om 3 veckor

då jag äntligen ska laga hålet i tanden, det är ju en lagning jag har tappat så de kanske inte måste

borra tokmycket hoppas jag...så jag har bara haft två hål i hela mitt liv.. det är rätt bra.. sen ska de

bara kolla upp så det andra ser bra ut... så allt detta har gått på runt 4-5 tusen och efter sista besöket

ska allt vara fixat.. då blir det bara en årlig kolla sen nästa år, jag kommer verkligen gå varje år nu...


 


 

Jag pysslade några timmar igår sen passade jag på att skriva veckolistan igår istället för idag, så jag kan

göra annat idag. tänkte träna lite sen duscha och göra mellanmål, eller göra.. det blir lite kvarg och vad jag nu

kan hitta.. anyway.. jag gjorde Super mario svampen, ni vet...till älsklingen fast han ville ha den mindre så jag

ska göra flera och sen tänkte jag göra några gröna svampar.. jag gjorde lite annat smått jag minns inte.. hm....

Jag måste börja göra i andra färger för nu börjar vitt och brunt ta slut, får fylla på nästa månad och skaffa

lite mer pastell färger och lite beige som passar som hudfärg..


 

En liten bild på mamsen när vi var på Jensen. Saknar min goa mamma..

 


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards