AbsolutMe

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!


  

◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu


       

  

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in

på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..


 

Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕  


Eftersom jag var iväg imorse under telefontiden de har så ska jag ringa imorgon..

jag fick rätt ont i magen när mamma ringde i Fredags och berättade att hon fått

ett brev från Landstinget med sitt namn på, och det var till mig från psyk.. jag väntar

ju på en läkartid och fick nu brev att jag har fått en telefontid på Torsdag..hm telefontid?

◕‿◕

Det jag behöver ta upp går inte att ta på telefon, läkarna är alltid så stressade och har 

bara några minuter över typ, så jag ska ringa imorgon och kolla om det går att få en besökstid.

Jag pratade med Jen och berättade och när jag sa namnet..Hassan ali.. det är ju MIN läkare

Oh är han bra frågade jag.. NEEEEEEEJ!! åhh vi får se hur det går.. Iallafall, min kontakt har

tagit tjänsteledigt så det gör det hela mer krångligt för jag måste kolla upp vad jag ska ha istället.

men det måste ju göras en planering... och över telefon med en person jag aldrig träffat?

Hm det låter inge vidare, det är många fler saker som surrar runt i mitt huvud med allt detta men

det kommer nog lösa sig på ett eller annat sätt...

 

 

  





 


 

Söndagen gick åt att hjälpa till att bära kvistar och klabbar då de fällt massa träd runtikring..

Gratis träning och solning.. det var ju jätteskönt ute igår (söndag)


Nu ska jag försöka förstå mig på Skype i mobilen.. o vilken tur jag hade, jag ringde kvinnokliniken

då jag missat att de kallat mig två gånger tidigare, och när jag ringde fick jag veta att jag hade en

ny tid inbokad och det passade utmärkt, ska ta cellprov igen...ska tydligen lämna varje år fortfarande..

vanligtvis lämnar man var 3:e år men jag går oftare sen jag hade cellförändringar och blev opererad..

Men det var bra förra året så det ska nog gå bra.  Ha en bra dag allihopa!!!


  Bye....


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards