AbsolutMe

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Fi - 5 april 2013 20:38

Nu är hela huset fullt i folk och jag och älsklingen tittar på Let´s Dance!!

snart ska Maria Montazami, det bästa med hela programmet fast Marko är himla bra han med.


Jag försökte blogga igår så jag skrev ett inlägg, lade in bilder och allt och sen försvann allt så

jag tröttnade på det här...suuuck.. men men.. imorse var ingen bra morgon.. spydde och mådde dåligt

men nu mår jag bättre, vi hjälpte till och dukade Bydgefården igår då det var begravning idag..

sen har det inte hänt så mycket mer, Älskling åkte in till byn men jag stannade hemma, vi ska in till

Skinnsberg på Onsdag då det är dags för honom att klippa sig igen hos bästa Pia, då ska jag passa på

att fråga vilken olja hon hade i mitt hår sist som var så underbar, jag glömde min essesial oil hemma hos

mamma så mitt hår är väldigt tråkigt och bångstyrigt...aaaooowww..


 


 


 


 







 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards