AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Sleep analys, Kläder bortskänkes och kvällsmål

Av Fi - 15 april 2013 21:49

Jennie åkte just hem, hon kom över och drack lite kaffe och passade på att säga hejdå

eftersom vi åker hem imorgon..åhh imorgon får jag äntligen hämta ut mina sömnisar!
har haft himla svårt att somna senaste veckan så det ska bli skönt att komma igång med

sömnrutinen igen, laddade ner en annan sömnapp som är en sömnanalys app och väckningsapp så

vi får se hur den fungerar... man ska tydligen få en utvärdering och bättre översikt över

sin sömn å grejer så det lät spännande... nedan är kopierat från google play..
 

Alarmklocka med sömnanalys. Väcker dig på ett behagligt vis när du sover som lättast.

Innehåller: sömngrafer för tidigare nätter, förlorad sömntid ("skuld"), möjlighet

att dela statistik (via Facebook osv) naturrelaterade larmljud (fågelkvitter, havsljud,storm.)

med stegrad ökning av volym, stegvis sänkning av volymen vid insomnande, captcha samt

inspelning av snarkningar och samtal i sömnen (prova på variant i två veckor)

(Men jag läste i kommentarerna att om man gick in och radera all data under

inställningar kan man köra i två veckor till)

  
Rensat garderoben och fick ihop en kasse som Jennie fick ta med sig hem till frugan

Ronja då jag tror det mesta passar henne perfekt, det var plagg jag inte ville slänga

utan tyckte mycket om men inte kommer eller vill använda igen, många linnen, ett par leggings,

två munkjackor och par jeans, så hoppas hon blir glad och nöjd över det.. tur att man kan byta

och ge sina vänner, skulle aldrig få mig för att slänga kläder, från när jag var liten

rensade jag garderoben och pappa skjutsade iväg dom till Ria - Hela människan..

alltid någon annan som behöver kläder och skor. skulle aldrig bara kasta bort kläder..

  –

Läste just på Facebook att hon blev jätteglad för kläderna och att de svarta jeansen satt

som ett smäck, och det gör mig jätteglad...nu tror jag allt att jag ska rensa garderoben

hemma hos Älsklingen också nu när jag på ett ungefär vet hennes storlek.. Jag har ett par byxor

till Bina också som jag tror skulle passa henne, vi har samma smak på kläder och köpte nästan alltid

likadana när vi var yngre.. hon är utomlands nu och verkar ha det helt underbart när man tittar på

pool bilderna från hotellet och stranden.. det här är DU VÄRD GUMMAN!!! Kom hem hel bara!!

  

Nu har vi just ätit ett litet kvällsmål rostade mackor med ost och salami och iste

samt lite fil och flingor med torkade jordgubbar i, så himla gott, så nu somnar man gott,

hoppas jag.. Nu sitter vi mest och nördar framför varsin dator och gluttar på tv...


 

Jag har just pysslat lite och gjort en hjärtstämpel och en blomring och nu ska jag packa

lite smått då som sagt åker hem imorgon.. känns tråkigt men hey i´ll be back....


  Bye Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards