AbsolutMe

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fi - 23 oktober 2012 22:29

Ny vecka redan då.. Förra veckan blev det en liten stadstripp, eller två stycken
rättare sagt, den första var ett fiasko jag helst vill glömma men andra vändan
i Söndags rättare sagt, blev jag bjuden på tacos hos Riley och hennes blivande
fästmö, det var jättegott och både jag & Riley blev uppassade med mat, godis
och kaffe! Tack tjejer! Det var svärföräldrarna som skulle på spelning i V-ås
så jag passade på att följa med och blev avsläppt hos dom...

Och så fick jag chans att gosa en massa med Xena..
såå underbart!

Nu blire snart kladdkaka och Johan Falk - Alla råns moder!

 

Just kikat på Svenska Hollywood fruar.. OMG!  Snacka dårar..Priceless,

lite tråkigt att det var sista avsnittet.. En liten tanke bara, visst Gunilla är speciell

men det är ju också något som gör serien intressant och sevärd, men
vem skulle inte explodera om man fick höra en sån låt om en själv,

och precis innan fotograferingen framför alla, och säga..

Ja visst jag kunde ju tänka mig att hon skulle reagera.. det är ju fan

mobbing det de håller på med.. dålig stil...Visst, hon använder 

inga snälla ord G men de är ju lika bra på att snacka allihopa... ohwell...

och att hon skulle  nästan "hoppat" på först Isabelle  när hon var gravid

och nu Margareta, kom igen det var ju inte ens en tendens till fysiskt

våld så såna överdrivelser är lite väl..

Over and out

Av Fi - 15 oktober 2012 17:10

Idag har vi varit i Ludvika... yepp käkade mcdonalds och fixade lite ärenden..


Idag fyller Iris år! =) Grattis gumman.. Sitter och pratar med henne i luren nu...


 

An old pic of me!   


 

Me
Ovido - Quiz & Flashcards