AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Naturfoton, Wednesday och telefonsamtal

Av Fi - 3 april 2013 12:50

   Har haft en ganska bra morgon, vaknade vid 10, upp och åt frukost och sen ringde

min underbara Iris och vi pratade nog i över en timme, skönt att ha någon om man

kan dela allt med, Sen ringde Jennie igår, och det gjorde mig väldigt glad trots att

hon hade ganska mycket dåliga nyheter så var det skönt att höra hennes röst.. Och idag

fyller hon år.. så Grattis igen, jag fick hennes nya adress så ett snailmail är på väg!!!!


��

Vi var ute och fotade lite igår på våran promenad och det är rejält kallt vid sjön men sååå fint.. och

nu ser man hur det börjar smälta överallt och vattennivån i ån är väldigt låg... here are some pics!



��

 


 

�� Åh på sommaren brukar vi stå och fiska från bron



 


 

En finfin morgonbild, efter jag kammat håret, när jag lägger mig med blött hår vaknar jag som värsta trollet,

och så fort det är lite fuktig luft så krullar det sig och burrar upp sig.. me not like...


 



 

   Nu måste jag publicera detta för hela sidan är superseg och låser sig väl snart, sen är det matdags..



     

 




 
 
Iris

Iris

3 april 2013 14:20

Det var så skönt att få prata med dig <3 Det gjorde min dag mycket bättre och gav energi. Tack och varma kramar!

http://mrsoctober.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards