AbsolutMe

Alla inlägg under juli 2011

Av Fi - 6 juli 2011 21:12

Dagarna rinner förbi, susar.. ingen dag e den andra lik
men de har samma melodi...samma ton. det har varit jobbigt att
telefonen har börjat plinga med mer och mer tråkheter..
men det går ju inte att komma ifrån tydligen..
önskar bara folk kunde tänka efter mer än en eller ingen
gång innan de drar igång saker och ting.. och vilka som såras..

Varit inne i Ludvika idag..varit kanonväder.. kollade runt lite,
glassen var slut på två ställen, skandal..Älskling köpte metspö
med tillbehör och vi  stannade vid vattnet..himla ljummet idag,
blir nog ett kvällsdopp strax..   

 

Pratat med the redheadgirl (brist på annat blogg smeknamn för tillfället)
känns som det finns mycket, mycket att ta igen.. några liter kaffe på
en filt eller sval balkong borde beta av lite av det..
Känns som inte tiden räcker till.. får se om det blir ett PowerMeet
besök till helgen.. frågan är om det är värt att släpa sig ner till löga
komma hem med samma gamla skoskav, gnälla för att vägen hem är
alltid tusen GÅNGER LÄNGRE än nedgången och korven smakar alltid
skit och man träffar alltid på ett eller flera puckon. ha!
Man borde ta sig till närmsta vägkant och kolla där på en filt..
MEN, gör man det? nej man lär sig aldrig..

En himla bra fighting film med en bra historia och   
framför allt spännande välgjorda fighting scener..Blood and bone
Nu har jag inge mer Sons of anarchy (SOA) avsnitt att kolla på,
får snällt vänta..kollade genom hela säsong 3 inatt..   

Av Fi - 6 juli 2011 21:09

Efter helgen någongång...

Senaste 2 dagarna har jag känt nedstämdhet,
värken som bultar i bröstet..hjärtat som skenar... 
verkligen känner ända ut i fingerspetsarna hur tankarna vrids
runt i huvudet.. Hopplöshet.. fast mest av allt den skrikande ångesten..

Blir så ledsen när jag så tydligt märker hur den förstör för mig,
gör mig paralyserad, klen, orklös och helt slav åt det negativa..
Det gör ont..inombords..


Orkar inte ens kravla mig upp ur sängen idag..

Av Fi - 2 juli 2011 17:21

 

En ny dag, nya tankar.. nya tag.. det låter väl bra.. Men med det kommer
nya grubblerier, otankar, problem och knas..

Vi lånade bilen igår och hamnade mitt i smeten sen vid en finfin
rastplats och sedan var det skogspromenad, Jag sprang från både mygg
och troll.. Blev en lagom skön kväll.. Ingen båt hittade vi heller.. men åror..

Natten tillbringades ryggläge, sida vid sida med L   
fast med att skriva så mycket så tankarna åkte karusell,
satt och fyllde i och pusslade ihop lite texter..
Viktigt att ha, speciellt som det varit de senaste månaderna..

Lite av varje.. Finns båda glada och mindre glada nyheter och
händelser att inta nu på senaste veckan.. Dock får det bli efter en tredje
kaffekopp, har skrivkramp i armen, och huvudet skriker efter cigg..

Sluta röka, börja snusa, det är för mycket att hålla reda på..
ska vara glad att jag har huvet under armen!   

Yey. Until next time.. Catch you on the flipside!  



Ovido - Quiz & Flashcards