AbsolutMe

Alla inlägg under juli 2012

Av Fi - 28 juli 2012 15:41

 

Äntligen årets första dopp! Det var iskallt! Jag doppade mig efter

mycket tvekande och kravlade mot bryggan som baby lagt ut en bit

jag försöker kravla mig upp och Baby håller emot själv och RAMLAR I

själv hahahah! men hinner skrika akta min handduk!!


Snart ska vi grilla!! yeah!

Av Fi - 28 juli 2012 15:23

Fredagen då.. Vi gick upp tidigt och gav oss ut och letade svamp!

 

Jag hittade först! Vad som än sägs!

Baby var långt före mig, så ringer han, jag svarar varpå jag ramlar.. aj aj


 

En rolig grej. Bilsvampplockning... askul!


 



Av Fi - 28 juli 2012 15:19




Får väl de om den är nåe bra =) Det var smockat i alla salonger så de blidde tyvärr rejält långt fram..

Av Fi - 25 juli 2012 19:14


  

"BIL BINGO"


Ja då var det den tredje Onsdagen med tuuut tuuuut Bingo . Jag tänkte faktist vinna denna gång!

Av Fi - 24 juli 2012 23:45

 

Rejäkt snyggt! fast att de kallar det "kaviar" låter ju mindre fräscht!!
Finns att beställa på Eleven såg jag, har ju faktist slutat upp med nagelbitandet så

man kanske skulle pimpa naglarna ....Men undra hur mycket pärlor det skulle vara överallt..

Av Fi - 24 juli 2012 14:07

Mmmm första gången jag åt sötpotatis, skivat och rostat i ugn

med flingsalt på..supergott!!!


 


Somnade om imorse efter frukosten och morgonciggen, vaknade vid kl 11
det stormar satan ute och jag sitter och värmer mig med kaffe.

Snart blir det "How I met yor mother" maraton. Fast först Bingo Blitz =)

Av Fi - 24 juli 2012 07:35

Frukost på sängen idag igen.. Synd bara att klockan är 7:30! Men ååh så skönt för jag har sängen för mig själv och känner relativt mig piggelin, ska ta morgon ciggen nu sen får vi se om jag ska dejta J.Blund vidare! /XOXO

Av Fi - 24 juli 2012 00:13

Myspys testar mobilblogga lite

Ovido - Quiz & Flashcards