AbsolutMe

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Fi - 23 juli 2012 19:46

MM fick värsta städrycket och dammsög torkade golv och städade toaletterna..
var satanröksugen såååå och slet som ett djur och hoppades att innerligt att Baby hade

köpt cigg,, pratade bort röksuget med Cl i luren nån timme också..
Sen kom de hem.. Inga cigg! Lyckades få tag i en.. och sen skulle det lagas tacos till kvällen..
Men sen visar det sig att han hade köpot cigg morrr elaaaaaakt... så nu ska jag glatt ut
och kedjeröka, förstår inte vissa dagar är jag helt omättad.. hmm..


Tacosen blev alldeles för stark, är skitkinkig när det gäller stark mat och vi provade med
liten gnutta Hot spice i det vanliga kryddmixen.. I am on fire!!!! bllllllläää..

Får nöja mig med en wraps bara... men men en annan fick ju smörgåstårta imorse till frukost.


Fler fått tips på fler pepp låtar! Håller på att fixa ner Youtube converter, hur toppen som helst =)
Den gör om youtube videos till mp3 format =) =)




Angående Tacata, Vi klickade runt lite på nätet och fulade oss... asgarvadeåt denna.. inte fan trodde
jag det skulle bli en hit.. hahah! haha!



Me · Music
Av Fi - 23 juli 2012 16:55

Fick med mamsen på bild senaste jag var hemma..
Jag har då världens underbaraste mamma, saknar henne en himla massa ibland

när man härute =) Bany gjorde en fågelholk till henne som vi satt i

upp utanför.. hon blev jätteglad, sen var det grannens tur, hon ville också ha

en så det fick hon..  nu vill brorsan att han ska göra 25 st haha till hans

sommarställe får se hur sugen han är på det...hehehe


 

Av Fi - 23 juli 2012 16:02

      


Fingergodis

   


 



 

                                                                 

Av Fi - 23 juli 2012 15:31

Baby åkte iväg själv till Falun eftersom jag värgrade vaknade till imorse (host kl 12)

Har ju fått frukost på sängen 2 dagar i rad och tydligen så är jag A pain in the sleep när jag äter

sömntabletter, gnyr och har mardrömmar och piper i sängen.. och blir jag väckt blir jag skitsur..

haha typiskt Fi jag vet...


Jag knåpar på en otrolig pepp låtlista som ska få en att hoppa upp och ner

och själen tvingas göra piruetter... Än så länge...


Nu kör vi!  Feel free to add examples!

 


I need a hero...





Ovido - Quiz & Flashcards