AbsolutMe

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Fi - 1 april 2013 22:05


��


Nedan kommer bilder på bak, blommor och såklart en vy över våran fina sjö.. sen lekte jag lite med en

fotoapp jag laddade ner.. Snapeee , Man kan säga kort att det är Japans svar på Instagram men instället
för effekter kan man lägga till alla dessa möjliga stickers, stamps, ord,och allt vad det heter..en himla massa roliga accessoarer...Kawaii! Om ni sett en del fotoautomater de har där, vet inte vad de här just kallas.. men
man tar en kort sen kan man stå och redigera och sätta sin egen prägel på det...oj vad långt och krångligt det
här blev, men iallafall.. De påminner om det, Sen har jag testat Textgram och den var helt okej om man vill 
få ur sig någonting..  ^^ Jag fick till ett par härliga bilder...

             ��         

    


          SNAPEEE


 



  Så det här med April Foolsday, det blev ingenting, jag kom inte på något bra i tid, och Älsklingen har inte

  mått så bra idag och då är det inge roligt att jävlas med han heller.. hehe men vi har ju heeela året på oss för de.


Nej jag är så trött i skallen idag så jag tar och kryper ner och kollar på PSYCH!

Hoppas alla mår bra därute!                                   


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards