AbsolutMe

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Fi - 13 april 2013 22:45


 

Lördagen började med att brorsan kom 8 imorse och hämtade de 11 fågelholkar som Älsklingen gjort på

jobbet åt honom fast då sov vi, sen kom båda brorsönerna och G och fikade och hälsade på från Sthlm

Jättekul att träffa dom igen. Sen framåt 17 traskade vi mot Hammarby och köpte lite fika sen hem till

Jennie o Ronja där vi spelade tevespel, drack kaffe åt mat och hade jättetrevligt.. blev två långpromenader

också dit och hem och mitt stackars knä tog stryk som fan..aj aj aj... nu chillar vi lite framför datorerna.


💕  💕  💕  💕  💕  💕  💕 💕  💕  💕   💕  💕  💕  💕 💕  💕  💕  💕  💕 


 

Lilla ängeln som trivs hur bra som helst hos Jennie och Ronja! hon kan inte ha det bättre -LOVE- 💕

Jennie och Ronja fick en varsin uggla, de två minsta söta jag gjorde, en grön och en rosa...
fick veta att Ronja också älskar
ugglor precis som jag.. de är ju så himla söta..

 

 

 

 

Morgonmys med dessa två kissar hemma hos mamma, så underbart att vara här... 💕

oh idag fick jag till och med en viktkomplimang av pappa.. det ni.. händer inte ofta...hehe


Imorgon om det inte regnar ska vi fixa lite på baksidan, baby började i Torsdags när vi kom så jag

tänkte fortsätta.. nu ska jag kika lite på StarWars sen ska det bli sköööönt att sova...


  Have A Great Saturday!! 💕

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards