AbsolutMe

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Fi - 15 april 2013 21:49

Jennie åkte just hem, hon kom över och drack lite kaffe och passade på att säga hejdå

eftersom vi åker hem imorgon..åhh imorgon får jag äntligen hämta ut mina sömnisar!
har haft himla svårt att somna senaste veckan så det ska bli skönt att komma igång med

sömnrutinen igen, laddade ner en annan sömnapp som är en sömnanalys app och väckningsapp så

vi får se hur den fungerar... man ska tydligen få en utvärdering och bättre översikt över

sin sömn å grejer så det lät spännande... nedan är kopierat från google play..
 

Alarmklocka med sömnanalys. Väcker dig på ett behagligt vis när du sover som lättast.

Innehåller: sömngrafer för tidigare nätter, förlorad sömntid ("skuld"), möjlighet

att dela statistik (via Facebook osv) naturrelaterade larmljud (fågelkvitter, havsljud,storm.)

med stegrad ökning av volym, stegvis sänkning av volymen vid insomnande, captcha samt

inspelning av snarkningar och samtal i sömnen (prova på variant i två veckor)

(Men jag läste i kommentarerna att om man gick in och radera all data under

inställningar kan man köra i två veckor till)

  
Rensat garderoben och fick ihop en kasse som Jennie fick ta med sig hem till frugan

Ronja då jag tror det mesta passar henne perfekt, det var plagg jag inte ville slänga

utan tyckte mycket om men inte kommer eller vill använda igen, många linnen, ett par leggings,

två munkjackor och par jeans, så hoppas hon blir glad och nöjd över det.. tur att man kan byta

och ge sina vänner, skulle aldrig få mig för att slänga kläder, från när jag var liten

rensade jag garderoben och pappa skjutsade iväg dom till Ria - Hela människan..

alltid någon annan som behöver kläder och skor. skulle aldrig bara kasta bort kläder..

  –

Läste just på Facebook att hon blev jätteglad för kläderna och att de svarta jeansen satt

som ett smäck, och det gör mig jätteglad...nu tror jag allt att jag ska rensa garderoben

hemma hos Älsklingen också nu när jag på ett ungefär vet hennes storlek.. Jag har ett par byxor

till Bina också som jag tror skulle passa henne, vi har samma smak på kläder och köpte nästan alltid

likadana när vi var yngre.. hon är utomlands nu och verkar ha det helt underbart när man tittar på

pool bilderna från hotellet och stranden.. det här är DU VÄRD GUMMAN!!! Kom hem hel bara!!

  

Nu har vi just ätit ett litet kvällsmål rostade mackor med ost och salami och iste

samt lite fil och flingor med torkade jordgubbar i, så himla gott, så nu somnar man gott,

hoppas jag.. Nu sitter vi mest och nördar framför varsin dator och gluttar på tv...


 

Jag har just pysslat lite och gjort en hjärtstämpel och en blomring och nu ska jag packa

lite smått då som sagt åker hem imorgon.. känns tråkigt men hey i´ll be back....


  Bye Bye

Av Fi - 15 april 2013 18:18

Jag har varit på såå bra humör på senaste, glad, motiverad och bara allmänt lycklig och

någon gång ska det väl slå bakut, fick en brev imorse från sov och där stod det bara massa

tråkigheter, och jag har svårt för sånt, går in i deppmode och oroar arslet av mig.. men som

tur är hade jag både mamma här och älsklingen som direkt hjälpte mig att tänka annorlunda

och reda ut och ge lösningar på problemen så jag tog tag i det direkt och ringde första samtalet

och det andra imorgonbitti, jag skjuter ofta upp sånt som är jobbigt och drar ut på det, men nu

får vi se om dessa lösnigar duger åt dom.. så jag försöker att inte oroa mig mer idag..


 

Älsklingen fastnade på kort... aw han är världens bästa!


 

Den här bilden blev jag rätt nöjd med fast kvaliten blev sådär, den är tagens med

hanens Iphone4 och bakochframkameran eller ifall det var den vanliga o då han har

plasten kvar på baksidan och därför det blir lite suddigt...


 


 

En liten vända till Centrum och jag prövade på Magnus kiss serie och den kostade 22 kr och är extremt

liten med ohhh såå god den var...frukt och grejjer i.. en liten bild utanför min gamla skola..


 

Hm ja det märks väl knappast att jag gillar att göra collgare och dekorera mina bilder


 

Från det ena till det andra så har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska tatuera in!!

Eller rättare sagt så har jag kommit på 3 motiv jag vill ha och de känns verkligen bra..

jag kommer inte dela med mig av vad det är för motiv utan det får tiden utvisa sen när det

blir gjorda men jag kan säga så mycket som att den första består av ett ord och en symbol

på armen, den andra är en text på två rader och ska sitta typ på ryggen, revbenen något sånt

och den tredje är ett djur..så mycket kan jag säga.. spännande... det villjag börja med. sen har jag

ju önskningar och hopp om att kunna göra lite mer motiv och bilder, ja ni förstår kanske.,,


 


 

Mods! · Pics
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards