AbsolutMe

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Fi - 26 april 2013 21:29

 

Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,

  

Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens

syster och hennes sambo för att fira svärmor som fyller på Söndag...vi köpte present igår...eller ja

vi beställde från ELON så får se när den kommer till butiken.. och sen åker vi ju på Måndag så de

kanske får hämta upp den själva. Nu är jag mätt som tusan och hunnit  druckit kaffe och umgåtts

med hela stora familjen..nu blir det lite tv-spel.. fast nu är det älsklingens och hans syster som spelar..

ingen ide att störa.. hehe syskon rivialitet (stavning?) det vet man ju en hel del om...


 

Denna dag bestod av däckbyte, vi hann klart innan regnet kom sedan käkade vi tacos..



Haha det känns dock som om vi ätit väldigt mycket ute de senaste dagarna innan helgen, men det är ju

bara positivt att vara ute i friska luften, bland folk osv när man mår mindre bra.. 

 och när man bor så långt ute på landet som vi gör är det skönt att komma in till "stan" och

träffa folk och så vidare.. på Måndag bär det av till mamma i Västerås...YEEEEYYYY!!!


 



Detta är så dagens bild och jag känner mig halvt död på bilden men skitsamma, en sån himla jobbigt morgon

med ren skär panik, gråt och hemska tankar, jag brukar inte vilja skriva om mitt mående på det viset..

men jag är bara mänsklig som alla andra, det var flera månader sedan jag hade panikattacker

som jag har haft dessa dagar..men nog om det nu, kommer skriva av mig om det senare..

Jag vet inte hur jag ska få ur det jag känner varken i ord eller på papper, jag kan inte

heller förklara vad som "är fel" när jag är mitt uppe i en ångestattack..men idag gick det

såå mycket bättre än igår då jag kunde förklara lite på kvällen hur det mesta låg till...

  

Hoppas alla får en underbar helg, jag har Måndagens dubbeldejt att se framemot också,

Vi ska se Ironman3 det som händer på morgonen försöker jag förtränga så mycket jag bara

kan, dvs tandläkaren... huuuaaa




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards