AbsolutMe

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Fi - 19 mars 2012 19:41

Bilderna blir förstora..TO DAMN BIG man får ju scrolla satan här i bloggen..

får bli miniatyrer eftersom jag inte kan klicka och dra i hörnen

när jag laddar upp.. OCH JAG VILL HA MUS!! haha   

Mina händer klarar inte av musplattan när jag har ont i lederna..

Av Fi - 19 mars 2012 14:44

 


Hallå Hallå!!!

 
 

Hemma i Västerås... Varit på möte och det gick bra..Så skönt att komma ut på glatt humör 
Förbi vid nyväckta C och pratades lite och C tog ut lille söte Chihuahuan som nästan blåste bort.  
Hämtade posten och fick lappen om böterna. Himla dålig stil alltså...Hmm..Åt lite mat hos mamma & brorsan var förbi på kaffe som

jag sedan skjutsade hem...Många vändor idag..

 

Det är såå skönt att vara ute när solen skiner & speciellt på vägarna när all snö är borta..

Efter lite mera kaffe tog vi en Tur till Erikslund som slutade i shopping. 

Fick ett par svarta skor, ringar, ett halsband med hjärta. Jättefint!

Tack Baby!   Får skriva tillbaka den jag hittade på en lapp..hehe
"Jag älskar dig även fast jag hatar dig 50% av tiden" 


Jo, Sedan köpte vi tårta och fikade med mamma & pappa..


Det blåste riktigt idag.. brrr


 


Nya skor, MMmm tårta


Snart ska vi hem igen, det känns verkligen hektiskt att åka emellan ibland,
och hinna träffa alla man vill umgås med, ens hinna prata.. och sen det man måste göra..
Nu har jag iallafall hunnit träffa Tette igår, vi var dit ganska sent och tog en nattcigg..
Miss you Gumman!  


Morgondagens ord. Serendipity. 
En lycklig slump. en positiv överraskning vid sökandet efter något annat. 
Oxå en av mina favorit filmer.. ♥


   

Ovido - Quiz & Flashcards