AbsolutMe

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Fi - 16 mars 2012 18:15

En dag som alla andra.. fredag… Tredje dagen med promenader i vårsolen nu,

det bättrar på humöret som inte var såå bra imorse.. Sovit jättedåligt inatt ..

hemskt med mardrömmar… Hoppade från Rileys kök på 12:e våningen…

att jag blev stucken med kanyler i munnen.. och hoppade från hustak till hustak..


Hmm...


Varit ute & fotat idag igen, vi gick längs forsen och upp förbi behanlingshemmet

som ligger här ute. Så himla grönt och fint... På tal om grönt imorgon är det Irlands
nationaldag.. St Patty´s day..En dag ska jag fira där med min bror har jag bestämt..

Dricka grön öl...Tänker alltid på Boondock Saints.. Everybodys irish tonight!



"Dagen firas till minne av landets skyddshelgon Saint Patrick.

I bland annat USA , Kanada Storbritanien och Irland är det tradition att ha

gröna kläder på sig. Om man ser någon som varken bär gröna plagg eller accessoarer

får man enligt tradition tillåtelse att nypa dem. "



Någon dag innan.


Hallo there! Varit in till snickeriet där vi tvättade bilarna och Baby limmade lite..

sen styrde vi åt annat håll och käkade lite, mysigt i den sköna solen…

backat över en mystack, borde nog ha spenderat mer tid i vårsolen tror jag

för man blir himla pigg av det, men det är en dag imorgon också..


Dags att plocka fram solbrillorna Snart dags för ballerinorna att komma fram,

eller är det att ta i? Men lite nya vårkläder och lite powerwalks krävs det nu!!


Jo Imovane smakar verkligen järn.. långt in på dagen efter...


 

Ovido - Quiz & Flashcards