AbsolutMe

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Fi - 11 mars 2012 21:24

 


                                   

Av Fi - 11 mars 2012 20:10

Fil, flingor, cigg samt kaffe - frukost för en mästare!

Nu ska det kletas blonderingsmedel i håret i mitt sista desperata

försök att bli av med kycklingen... har vi blondiner mer roligt? hm..

Nåväl...Middag ikväll i Fagersta.. Men nu.. The bucket list...


Senare: Det blev möjligtvis en aning mindre gult...humpf!!
Mitt hår är nu lika tjockt som det är risigt, ser ut som en använd
bomullstops, hehe, funderar på en enkel klippning inklusive styling

på stan när jag väl kommer hem igen..


Efter en god middag på Kapellbacken och en skrämmande tur på

kyrkogården med knarrande grindar i ett jädra mörker,

avslutades kvällen med kaffe och drömmar framför Melodifestivalen

hos Babys mormor. GO Loureen! nästa år ska jag stå på scen,


kan Flink kan jag. . . Woot!   



Ja jag reser mig igen...  

Av Fi - 11 mars 2012 16:27

Om jag skulle skriva en bok skulle den få heta Vägen tillbaka..

Den är fan lång och inte specellt enkel.. But hey atleast I am trying..
Inte för jag skulle få många läsare men många som säkert skulle gotta sig
i andras olycka eller för att låta lite mer positiv få mer insikt hur svårt
livet kan vara och få lite creeds och uppmuntran på den ringliga Vägen tillbaka.
Love to you all out there!   


   Summer of the 2011

                           

Ovido - Quiz & Flashcards