AbsolutMe

Alla inlägg under mars 2012

Av Fi - 8 mars 2012 20:07

Tagit cellrprov idag..Oh fan vad ont det gjorde.. Men nu om provet är normalt

så behöver jag inte dit förrän om ett år..

Nu är det 2 år sedan jag opererades och allt känns bra..


Sen efter det åkte vi till landet och här är vi nu igen…

Tråkigt att lämna stan igen men samtidigt skönt..

har haft några väldigt jobbiga dagar sedan min födelsedag…

Det har varit uppochner.. men nu börjar jag sakta landa igen..


Träffade Ch idag på Kvinnokliniken och det var sååå kul att se henne igen…

Saknar henne så mycket..   

Känns verkligen toppen att jag börjat hitta tillbaka till mina gamla tjejkompisar

Love you all!


Nu ska vi tävla i Bubble witch och käka nuggets…


Puss!


________________________________________________________________ 

Dagen efter:

Imorse var vi till Smedjebacken och Baby var till Arbetsförmedlingen på

möte sen handlade vi och åkte hem igen, käkade och in till Skinnsberg,

där vi var till banken sen till ÖB som vi har ute i skogen här,

tyvärr tog vi en lite mindre väg för jag körde fel och jag kom inte upp för backen
och vi började glida och Baby fick hjälpa mig styra i panik medans vi gled 20 m

bakåt och sen sladda sig bilen på tvären ner i dikeskanten, vi fastnade ,

då var det bara hoppa ut och få hjälp, glashalt :( Larviga jag blev rädd..


NU ska vi baka semmelbullar..mums!   

Ovido - Quiz & Flashcards