AbsolutMe

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Fi - 12 april 2011 18:10



 

I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams

Av Fi - 12 april 2011 17:57

Den är så vacker så den gör ont i själen när musiken strömmar..



Han säger att jag är vacker när jag ler.. vad menar han :S

i mig själv ser jag bara smärt-- pain.. 

Av Fi - 12 april 2011 17:51





You don´t really care 4 music do ya...



Av Fi - 12 april 2011 17:48

Varför.. varför ska det göra så jä.-.a ont..
Tiden tickar som en bomb i mitt inre..
tankarna rinner nerför min kind i form av små salta
tårar av blod.. i blodet skriver jag mitt namn..

Se mig för den jag är.. Minns mig för den jag var...

Kommer jag någonsin tillbaka?

tillbaka till vad? detta liv eller livet innan?

Tankarna är många... smärtsamma och.....

de kommer alltid tillbaka..

Ovido - Quiz & Flashcards