AbsolutMe

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Fi - 18 augusti 2012 12:50

Vilken underbar morgon!!!

Vaknade med ett sjujäkla gott humör, såna dagar gillar vi!!

Sen såg vi att nya GRIMM kom idag såååå jaaaaa.Even better.. nu ska jag kika på det.



Igår fyllde lilla L 9 år och idag fyller Ch 21. Så två av mina brorssöner firas idag hos mamma

men vi har inte tillgång till bil så jag får avstå denna gång,sen vi ska skjutsa Babys föräldrar

till kvällen då de ska på kräftskiva senare.

Då kanske jag hinner cacha lite på vägen hem.. -weeiiii- 

Har inte tagit min första än men har läst en del så nu är jag rätt insatt i det,

Ready to goooo!   


     

Av Fi - 18 augusti 2012 12:49

Idag blev det -poff- toppenväder..fick nya Amelia och ligger och mysläser i solen..


 


    


 

Snart ska vi ut och busa lite! piggar upp vilken tråkig vardaglig varda´somhelst   

Av Fi - 18 augusti 2012 00:40

Make love Not War..


BUT now a woman wants to make Love with MY man...

Then it´s WAR......... little missy!!

Heeeeeeellllll no!


 

Av Fi - 18 augusti 2012 00:14

Me, Pics and Thoughts,
With an acid mixture of life!


ENJOY!


And have a noise day! ♥

 


 

Me
Ovido - Quiz & Flashcards