AbsolutMe

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Fi - 24 februari 2013 01:59

Åh vad jag älskar natten, knäpptyst, men i mina lurar dunkas det musik eller någon serie, jag är en hejjare på multitasking.. Det behövs mycket för att hålla mig sysselsatt och på så sätt blir jag lugn och får massor gjort, som när jag sitter vid datorn har jag alltid ngn serie igång. Just nu gäller Californicarion sen spelar jag nå spel typ BingoBlitz, tetriz eller bubble witch eller så bloggar jag lite, läser runt eller fixar med foton. Ja ni fattar :) Samtidigt. Jag blir så sjukt rastlös. Bara sitta rakt upp och ner på en stol fungerar inte för mig.

Nu har jag packat klart och jag känner redan hur träningsvärken börjar smyga sig på så imorgonbitti= AHH men visst är det härligt att få kvitto på att det man gör tar. Jag körde igenom hela videon jag posta igår. 50min zumba plus uppvärmning o några av mina egna favomoves! Känns toppen att ha lite flow. Hihi Godnatt på er och sov gott!

Me
Ovido - Quiz & Flashcards