AbsolutMe

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Fi - 18 juni 2011 17:01

Utan, ren och underbar i flera dagar..
Det är denna sanningen som mest behagar..
utan att känna denna makt, det är du och jag i denna pakt

Det är så mycket som byggts på detta berg, av hat och ilska..
inbrottet i min lägenhet, smutset, skitsnacket.. men mest av allt.
Sveket för de som jag trodde fanns till.. och för de som inget vill..
För de som inte alls funnit där.. jag vet inte vad som är värst..
De som ljuger en rakt upp i ansiktet och säger att de bryr sig..
Eller att dom jag älskar vänt ryggen till..
och inget med mig längre vill...

Ni säger att ni saknar mig, "denna goa rara lilla tjej"
Jag är den jag alltid varit, även om jag ibland till en annan plats farit.
Jag finns kvar...

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards