AbsolutMe

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Fi - 20 juni 2011 18:59


Okej, det är DIN uppfattning.. här kommer min..
Det kan man visste, trivs jag inte i skiten, vem säger att jag måste sitta i den och trycka bara för att göra ”vissa” nöjda,
jag åker vart jag vill och med vem jag vill..
Jo jag minns ju när jag tog bilen till Gbg för att hämta en dator och ställa upp på en vän, en vän jag trodde skulle komma igen..
och det handlade inte om datorn, utan att du skulle få ett avslut..

oj, springa äenden? Kolla post när man är bortrest? Det är MYCKET begärt, ska aldrig be dig om en tjänst igen.. för hur kan en människa finnas för en förlorad själ som mig och vilja ge  mig trygghet och ett bra liv, när man inte ens kan göra en enkel grej. Men jag vet att även där.. det handlar inte om den grejen.. utan bara du vet om vad..

Och vem fan är du att kommentera mina känslor och tankar? Och tro att du vet precis vad jag menar…
Det visar bara att DU tar åt dig,
endast jag vet INNERBÖRDEN av mina ord..
Jag ställer många frågor, men tro inte för en sekund att jag behöver din svar…  

 ___________________________________________________________________

Tankar i skrivande stund..Some people are just stupid in the head,
Like there´s nothing else good to do instead?
Just walk around a do worthless thing, for that, they´ll never get there wings..
I´m alive and are so inlove with you, and I know you love me to..



18 juni Lördag 2011 16:38

Sitter och lyssnar genom musiken…

tankar, blickar.. känslan…..nästan gråter

åh denna känsla.. välkommen åter…

Vänt denna illvilja, l
Likt som en vit vacker lilja..

En lilja vit som snö,
och en vilja att leva..

Inte dö…


Whispers through The night..
I want you to forever hold me tight
..

Av Fi - 20 juni 2011 18:54

Hm....Det är DIN uppfattning.. här kommer min..
Det kan man absolut göra, trivs jag inte i skiten,
vem säger att jag måste sitta i den och trycka bara för att göra ”vissa” nöjda,
jag åker vart jag vill och med vem jag vill..

Inte många har reagerat på det som hänt, eller det jag känt.
Men så fort de kan, sticker de in näsan och fnyser.
Det är fan så att man ryser.. spy galla det kan man..

Jo jag minns ju när jag tog bilen till Gbg för att hämta en dator och ställa upp på en vän, en vän jag trodde skulle komma igen..
och det handlade inte om datorn, utan att du skulle få ett avslut..

oj, springa äenden? Kolla post när man är bortrest? Det är MYCKET begärt, ska aldrig be dig om en tjänst igen.. för hur kan en människa finnas för en förlorad själ som mig och vilja ge  mig trygghet och ett bra liv, när man inte ens kan göra en enkel grej.
Men jag vet att även där.. det handlar inte om den grejen..
utan bara du vet om vad..

Och vem fan är du att kommentera mina känslor och tankar?
Och tro att du vet precis vad jag menar…
Det visar bara att DU tar åt dig,
endast jag vet INNERBÖRDEN av mina ord..
Jag ställer många frågor, men tro inte för en sekund att jag behöver din svar…

Ovido - Quiz & Flashcards