AbsolutMe

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fi - 7 augusti 2012 20:02


Åkte in till stan en liten sväng för att kolla skor efter Baby slutat jobbet..
Hittade inga utan det blir nog att han tänker beställa från nätet eller så..

Inhandlade lite onödogt gossip.. :)

Av Fi - 6 augusti 2012 21:51

Ikväll blir det Men In Black. Såg ju den senaste igår och fan vad bra den var.
Riktigt bra, inte alls lika larvig som de första två och riktigt bra historia.
Därför just därför blir det de första två som vi ska kika på ikväll.. Jepp!!


Litet argument jag försöker påminna mig om är.. att mornarna är inge roliga..
Man är trött svag slut, och slut i huvvet efter alla drömmar så det är ingen hit

att försöka börja om från 0-100 det första man gör..
Hur jäkla kul är det och vakna och känna deppigheten som en jäkla käftsmäll GOD MORGON!!!!

Utan... Jag mår som bäst mot kvällen... blir piggare gladare lugnare..
Jag trivs mer.. känner mig inte lika stressad.. nej jag är en kvällsmänniska.

 

Så mysigt att krypa upp i soffan, plinka lite framför datorn alldeles själv i mörkret..

Mmmm skönt.. nu måste jag ringa momie och kolla hur det ser ut med deras innerboende
tills jag ska åka hem på Fredag.. är rummet upptaget får det bli en tur bara över dagen..

Godnatt allihopa =)

Av Fi - 6 augusti 2012 19:23

Det fullkommligt öser ner, men vi sticker till campingen ändå och köper glass! Hej o hååååå!

Ovido - Quiz & Flashcards