AbsolutMe

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Fi - 2 april 2012 12:53

Till kvällen tänkte jag försöka göra lite home spa treatment,

Ska basta och skrubba   hela kroppen och fixa lite med nagellack och sånt.

Tänkte göra en ansiktsmask av havregryn äggula och vatten som man smetar ut.

Huden blir jättelen. Några fler tips och kurer önskas gärna!!!

Tilloch med testat kaffesump, sägs vara bra för celluliter och piggt för huden.
haha märkte ingen skillnad.. cocos bodybutter från ÖB är himla fräsch. 

Kan behövas lite rå-om-kurer nu när vädret pendlar fram & tillbaka
klart man blir påverkad av det, märker de på nära & kära också..
Så ge någon en extra kram nästa gång och försök uppmuntra varann..
En liten kommentar eller komplimang är sååååå enkelt & värt massor.. tänk på det 


Manic Monday..Usch vad jobbigt med vardag ibland, sov för länge för att hinna

avboka mötet på psyk, kom på vart jag förlagt mobilen sent på eftermiddagen,

i handsfacket..Tog en tur till vårat såkallade ÖB & köpte potatis..

Idag är en lite tyngre dag, dels för att jag skulle varit i Västerås nu,

det blir lite jobbigt när jag längtat så mycket att komma hem…

men det blir hela påsken i alla fall..


 


Jag måste köpa ny mascara, såg Loréals nya, Loreal Telescopic False Lash Effect 

Kan det vara något? Jag gillar Maybelline annars..

Vill ha så det blir rejält med färg så man slipper måla så mycket..

och att den kommer åt alla fransar.. Länge sedan jag hittade någon bra,

Just nu använder jag två stycken, ni vet man får kladda och dona..
Använder Lumene blueberry separer fransarna perfekt men dåligt med färg
och sen Laura Kay som på bilden över, fick med den i tidningen solo,  

rejält borste. ganska bra ändå men på väg att ta slut , lösögonfransarna var inget för mig.
lim överallt och när jag var klar såg jag ut som en docka.. haha får träna på det. 


Ha en trevlig dag allihopa! Puss

        


Ovido - Quiz & Flashcards