AbsolutMe

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Fi - 18 april 2012 17:09

Open up your ears and listen...


Av Fi - 18 april 2012 17:06

Mascara build up extra volume. fick en mindre waterprof mascara på köpet. =)


Av Fi - 18 april 2012 16:29

Vilken dag.. vi vaknade av det brunnit i tvättstugan/bastun..det var tvättmaskinen som smält.
Det var svart överallt och rök och plast.. Allt ska rivas och kastas.. kläder hade vi en del också..
Helt sjukt att det hände i min lägenhet i somras och jag sov i röken i 7 timmar innan jag

vaknade.. läskigt... nej idag mår kroppen inge bra.. fick tyvärr stanna och spy... uhh 


Sen var vi iväg i onödan för mötet blev inställt.. men men blivit en hel del åkande och det

är skönt.Hälsade på I & C innan vi for iväg, kul att se hur de bor nu.. och träffa lilltjejen   


 


Det får bli lite lungt till kvällen fast jag ska träna ändå... och promenad... skönt...

Sen har jag fastnat för serien GRIMM.. så himla bra.. nu kollar Baby på Joe Dirt! haha


See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards