AbsolutMe

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Fi - 19 september 2012 15:52

Jag diggar Babys kort! Hihi

Av Fi - 19 september 2012 15:26

Idag gick jag upp vid 09.00 och blev serverad mannagrynsgröt sen åkte jag med svärmor

till Skinnsberg och hämtade ut mina Tradolan, äntligen! Bye bye svanksmärtan for now!

      

Sen åkte vi hemmåt och drack kaffe, Baby körde halvdag idag och jag satte igång med

träningen, testade Wii fit för första gången, det var himla kul! 1 timme blev det!

Ganska sjysst program då det finns en kalender där det bilas diagramm, man sätter

mål och grejjer.. Liten knuff som jag behöver!

 

Tjooohoooo!!

Samtalet igår där jag ringde Iris och sade, sorry om jag stör men jag bara mååååste

berätta en underbar nyyyyhet och det resulterade i 1 timme och 20 minuters samtal..

Nu är våra dagliga långa telefonsamtal tillbaka och det känns toppen speciellt

när vi bor så långt ifrån varandra, fast vi har i perioder haft det så fast vi bott typ grannar

många gånger.. hehe.. det känns som en befrielse att kunna prata om både

gott och ont, dela tankar som man oftast inte yttrar.. funderingar och råd som har

både ger och tar.. Jag känner att det är nog en av de få jag verkligen släppt i på livet,

vi har skrattat så vi gråtit genom om åren och även gråtit tills vi fått

skrattanfall tillslut, att släppa ner masken totalt.. öppna sig..

inte det lättaste, och verkligen KÄNNA behag att det är okej..

Tack vännen.. Jag behöver dig!

 

Fast jag måste posta en sprillas ny bild på min fruga för att göra

henne rättvisa.. (ha ha så kanske jag ikke får skriva då hon redan är Crilles fru)

as the  matter a fact så var jag ju självklart tärna på deras bröllop 09.09.09

Iallafall, jag själv har ju ändrats en hel del från bilden där också, men

jag känner mig inge vidare bekväm i min kropp just nu och det är tungt.

Nåväl jag får försöka ta tag i det en gång för alla nu, jag vet ju att

jag kommer må bättre om jag bara håller mig till mina ideér..

Baby lagar mat! Onomnom...


 

Nu ska det tittas på nya Sons of anarchy!

Ovido - Quiz & Flashcards