AbsolutMe

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Fi - 27 september 2012 19:45


 

Vi var in till Ludvika idag och jag hittade en vinterjacka på Kappahl för 599:-

skulle helst heeelst velat haft den i svart men man måste ju bryta mönstret

någongång och marinblå var väl inte så tokig försöker jag intala mig.

Jag har så himla svårt att hitta jackor, kläder överhuvudtaget tycker jag

är drygt, men den här trivdes jag i.. såå let it snooow... ho ho ho!


Köpte ögonskugga på Lindex från Maybelline i brun/beige nyans!   

Förresten, jag stör mig på folk som uttalar ordet" bäääge" det låter ju heeelt sjukt..

Baby säger det på de sättet.. man får ju skämmas.. haha

Jag säger beeessshhh, undrar vad det korrekta uttalet skulle vara.. 

egentligen..


Hittade huxfluxx en perfekt väska också på Åhlens som jag letat efter

jag vet inte länge, men jag glömde ju pengarna hemma på sängen så

det räckte inte. aja får bli next time.. Bye bye....



Ovido - Quiz & Flashcards