AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Krypa ner o gosa med 3

Av Fi - 23 februari 2013 03:44

Kröp just ner i sängen med min käre gamle Iphone3. den enda mobilen som kan kopplas upp på vår Wifi just nu. Jag har slut på surf nu på min kära Galaxy så det blev leka lite apple nu o jag börjar sakna den. Enkel att skriva med om inte annat.

Min fredag då, bastat som var helt underbart skönt, hela dagen har känns som en dans på rosor. Mycket tack vare 75 minuters passet tror jag.
30 min framför WiiFit och resterande Zumba framför datorn! Yey vad jag gillar Zumba takten, energin o det bästa man glömmer bort att man tränar. Så kul är det. Hittade en lektion på youtube på 50min som jag gillade skarpt. Postade länken på min Fb. 45 min i förrgår, 30 igår o 75 idag!

Känns bra. Nu när jag nått mitt mål med att vara rökfri 1 månad så har jag börjat nästa. Alltså träning
Zumba/Wii varje dag i 1 månad! Och sen har jag ett delmål med vikten som jag lade på 6 veckor.
Sen ingår det ju i planen att fortsätta vara rökfri!

Nu är det mycket i huvudet, fyller om en vecka, vad ska jag köpa till min tvillingbror som har allt? tandläkarbesök, frisörbesök, dejtkväll med Bina, tågtider hit och dit. Hinna fixa massa andra saker.

Nej dags att försöka sova lite, jag älskar dessa sena nätter allt för mycket. Det är min speciella lilla egentid! Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards