AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Scrubs

Av Fi - 5 april 2012 21:20

Det ståt helt stilla i mitt huvud.. vårbunda depressioner..
det tär.. Ja jag använder bloggen för att berätta hur jä-..a dåligt jag mår nu.
Berg och dal bana.. ibland blir det för mycket vissa dagar och ibland ligger jag bara

rakt upp och ner och känner smärtan i mitt inre.. promenader hjälper..

att bara komma upp och ut.. med dessa sömnlösa nätter och de dåliga som

suger tag i en.. kommer jag någonsin bli bättre?


Då för er som inte vet så hade jag den tyngsta formen av depression för typ

2 år sedan.. i dagens läge sa de att de inte ser någon antydan till sådan svar

depression nu.. men jag är rädd.. ska det komma tillbaka hårdare än någonsin?

Jag vet ju alla knep och mycket som man kan göra.

men jag kommer inte åt det i skallen... helt handlingsförlamad ibland..

Men den bästa frågan jag fått som får en att hajja till är.

Vad skulle du göra om din bästa vän berättade detta för dig?

Vad skulle du säga och göra för denne, då är det en helt annan femma..

Och sedan sa en person.. Kan du inte behandla dig själv som din bästa vän en tag?

Ge dig själv detta... Jag svarade.. Neeee varför det? Det är ju bara jag..

Jag kände bara att skriva av mig.. kanske många som känner igen sig..

Våga fråga.. hur mår du egentligen? Kan jag göra något?
Någon gång har jag svarat.. ska det vara såjävla svårt att ge mig en kram?

Kläckte ur mig det till er person jag känt i snart 8 år.. när tårarna rann..
hallå man får visa känslor.. Ta hand om er alla därute...

 

 
 
Iris

Iris

10 april 2012 11:42

Vad jobbigt att du blev så dålig just innan helgen :(, det lät som att det var bättre när vi pratade? Skickar kramar!! För mig gick det neråt i söndags.. uhh.

Ta hand om dig så gott det går gumman <3

http://mrsoctober.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards