AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

LUSTIGKULLE!

Av Fi - 20 september 2012 18:16

 
   
Idag har det varit en bra dag, sovit himla gott fast drömt knasigt att jag spelat spel
och jag vaknade till vid varje tärningskast och pratade högt.. haha
Upp och åt mannagrynsgröt vid 9.00 sen åkte vi mot Smebacken,
för Baby skulle äntligen få komma på spirometri, som för den delen inte visade något utan
det är just allergin dom gör det jobbigt för honom,
Sen bar det av mot Nisses som gått i KK över hela landet ju så de hade 30% där,
tyvärr var ju min favo kajal slut men det blev en lite lightsvart penna, lakan och krämer
äntligen en svart rullgardin! en vit täcker inge bra lixom..och diverse 
sen fick jag en änglakopp!   
 
Det blev lunch på Silverdollar i Ludvika fast vi tog ala carte då lunchmenyn
dög inte, sån tråkig mat denna gång så jag valde hjort med kantarellsås och pommes..
såååååå gott,

Nu mot kvällen har vi sprungit runt i skogen över stockar och stenar i 70 minuter även kallat

Promenad/svampplockning i folkmun =O) det blev dagens motion iallafall...
det gula börjar försvinna men vi hittade
lite samt trattisar! sen gör inte alla löv de lättare
Nu ska jag testa nya lacket jag fick i SOLO!
 
 
 
BYE!

Me
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards