AbsolutMe

Alla inlägg under september 2012

Av Fi - 17 september 2012 19:46

Det blev cirka 1 kg svamp som vi hittade i kyrkbacken. Mums!

Svårt att se svampen då alla löv gått och blitt gula, tråkigt med hösten är ju oxå depressionen (stavning!) som följer med.. Sömnlösheten, tröttheten, destruktiva tankar och beteende och den enorma skulden och dåliga samvetet.

Nej i dessa tider skulle jag behöva mycket stöd, mina vänner nära mig och massa annat att tänka på.. Men mest av allt skulle jag behöva orken att ens gå upp ur sängen på morgonen...

Av Fi - 17 september 2012 15:53

Sov som skönast imorse när Baby kom hem från jobbet. Hade glömt bort att vi skulle till Smebacken, så nu sitter vi och fikar på kiosken! Ska väl snart åka hemåt,

Igår pratade jag med Iris, för första gången på länge! Det blev ett långt och intensivt samtal :)
vissa saker saknar jag med Västerås.

Ovido - Quiz & Flashcards