AbsolutMe

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Fi - 23 december 2012 23:21

Aww Då är snart julafton här..Känns så himla mysigt. Vi har just spelat Bingolotto,
utan resultat tråkigt nog...så nu sitter vi med mamma och pappa och äter skinksmörgås

och lilla Kajsa ligger ovanför mitt huvud på ryggstödet..

 

 

Jag ska ta och leta igenom garderoben efter något att ha på mig imorgon..

köpte ett par nya jeans nu i veckan men vill ha nå finkläder på julafton   
hade tänkt mig en mönstrad klänning med svart trekvartskofta...
och på nyårsafton blir det nog en svart sidenklänning och att köpa ett nytt
stort halsband med nå bling-bling. Det verkar vara det som gäller till nyår.
Affärerna kryllade av stora halsband men jag fastnade inte för något just då.
Några godbitar jag hittade på nätet..

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

Av Fi - 23 december 2012 19:50

Mitt nya fodral och nu är det dags för Bingolotto. Det är tradition ju. .

Tala är silver, Dutta är guld som Janne Bylund säger. Haha!

Av Fi - 23 december 2012 15:04

Av Fi - 23 december 2012 15:01

<3

Av Fi - 23 december 2012 14:38

Underbart att vakna till Grinchen följt av HIMYM. Mycket må bra känsla kan jag säga. Då alla ligger och tar en tupplur här så passade jag på att dammsuga och torka golven. Jag är så ivrig och vill att tiden ska gå fort tills imorgon. . .

Funderar på att ta en promenad till Erikslund för apoteket är stängt här uppe och jag måste hämta ut mina sömnisar. Det blir bra med en liten promenad. Bra där .

Happ nu är kaffet klart men mjölken slut. OSIS!

Ovido - Quiz & Flashcards