AbsolutMe

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Fi - 26 december 2012 17:22

Hmm fick ett tips.. Serie nörd som man är.. Och Bina tipsade mig om Glee..

en sån där MåBra serie sa hon.. och jag har kollat några avsnitt!! och jag fastnade..
Annars på listan så är det SOA, GameOfThrones, OneUponATime, Grimm, Greys Anatomy mm..

Jag måste tipsa er om Swefilmer.com där man streamar & kollar online på serie och filmer.
Allt med Swesub så det är tummen upp, de börjar bli riktigt bra med att lägga upp nytt.

  Jo just ja.. Vi blev inga miljonärer på Bingolotto på uppesittarkvällen...

Otippat va?


 Visste ni att...?


      


1.Jag har världens bästaste tvillingbror.            2.Idag har mina päron varitsammans i 37 år!
        3.Vitt & silver kickass i inredning                     4.Min Baby är grym på att baka.. I´m one lucky gal!


          


 

 ♡ Have A noisy day everybody!!  

Av Fi - 26 december 2012 02:02

Vart ändrar man så man kan högerklicka på bloggen? Alltså tar bort högerklickskyddet?
Jag hittar det inte...damn....

 

Hoppas ni alla haft en bra jul!

 

   

     

 

#FavoriteThinghs

Ovido - Quiz & Flashcards