AbsolutMe

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Fi - 24 december 2012 21:20

  



Då var denna julafton snart över, kunde inte sova inatt, så jag var vaken

tills typ 05 så jag blev rejält trött nu mot kvällen! Tvillingbrorsan kom först
så vi åkte ut med pappa och handlade lite smått och jag hämtade mina sömnisar

sen fick jag öppna två av mina klappar från Baby.. Mascara och ögonskugga!
Sen kom min äldsta bror och hans sambo, mina 3 brorsbarn och deras mamma..
C&C hade både permission nu under julen och kom över så vi fick träffa dom!

Så himla roligt att se att både två mår bättre nu!   Och sen min brorsdotter

som skulle åka och jobba och åkte efter en kort stund.. hon hade gaddad sig.. skitsnyggt..
en stor tiger mellan skuldrorna och Marilyn Monroe på underarmen!


    




Följt av godis, mys mat och KalleAnka, sånt som hör till ni vet...


Saknar min farfar speciellt såhär på julen, kröp alltid upp hos honom vid

julklappsutdelningen då de alltid kom hit under julen.. Han dog 2004 på sin födelsedag..

Saknar dej farfar..
Så..... lite av klapparna då..Baby fick ett parfym set från Armani för 600:-

och Gillete hyvel. Jag fick en ny almanacka av mamma som jag får varje år.
Svart inbunden lika stort som ett halv A4. Perfekt   

Nej nu ska jag kika lite på tv och avrunda julen.. fast det

blir ju rester och julgodis ett par dagar ändå.. hehe Godnatt!

 

    

   


Me
Ovido - Quiz & Flashcards