AbsolutMe

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Fi - 6 januari 2013 12:05

God morgon Västerås!!
Vet inte vad som händer idag, bio eller inte?

The hobbit eller den nya med Tom Cruise?

Åka hem eller stanna kvar?


Det får dagen avgöra, har nyss druckit massa grönt the..

man blir alldeles varm i hela kroppen.känner att kroppen är i obalans.. något fattas..
Jag köpte grape häromdagen. det sägs visst att en halv grape

tillgodoser hela dagsbehovet av C-vitamin.. bra där   

Stämmer väl inte heeeelt men att den är sprängfylld med nyttiga

vitaminer det vet jag.. Ska ta mig ut på en långpromenad i halkan snart..


Inte kan jag tvätta heller då mammas tvättmaskin gick sönder så jag

tvättade åt mamma hos grannen, hon får ny på fredag.. så det blir najs..


   

 


Denna helg blev inte som jag tänkt mig,  men det som jag hade

funderat på och hållt mig vaken många nätter..grubblat och vridit och vänt på

visade sig stämma, så det är positivt för mig.



Ovido - Quiz & Flashcards