AbsolutMe

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Fi - 8 januari 2013 17:31

Varför måste det smaka järn i munnen långt in på dagen efter man tagit Imovane?

Huaaa jag spyr... Allt man äter och helst dricker smakar jättevidrigt.


Jäkla dum biverkning....  

Av Fi - 8 januari 2013 17:01

Det blev ingen bio på grund av olika orsaker, men jag klarar mig ändå..

har ju kvar presentkortet och kan vänta på någon bättre film..


Då har Baby åkt hem och jag valde att stanna här hos mamma..

Jag behöver det.. det känns himla skönt.. och troligtvis blir det en bra lösning för alla..

Det är så mycket tankar i huvudet och när jag är i stan så dyker andra

tankar upp och vanligtvis blir det en bra balansgång men iblaand

för mycket och jag känner mig kluven... men nu ska jag tänka på mig själv...

Ska fika och träffa Bina i veckan, bara hon blir ledig.. typ bara hon å Riley

som vet att jag är här i stan så det är ganska lugna dagar...

Försöker hjälpa mamma så mycket jag kan, städa undan julen

och göra ärenden och lite sånt..

 

Jag har fastnat helt för ett mobil spel som heter Draw Something,

man ska rita olika saker och så spelar man mot andra som får gissa..

jag blir alldeles besatt, askul   

 

Den nya mascaran jag fick i julklapp gör mig tokig,

den heter visst inte 24 hours utan orsak, den sitter som berget!

Jag har till och med tappat fransar när jag ska tvätta bort sminket

det är visst någonslags primer som sluter sig om varje ögonfrans så

det blir stenhårt och omöjligt att få bort.. Måste fixa en super duper remover eller

helt enkelt köpa ny mascara.. för det är inte värt det...

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards