AbsolutMe

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Fi - 16 januari 2013 20:53

¡ʎןǝʌoן ˙ǝɯiʇ ɐ uodn ǝɔuo ɥɔo ǝɟɟɐʞ ǝʇiן ʇǝp ɹiןq nu

 

 

 

♡ Two hearts - One Love ♡

Av Fi - 16 januari 2013 20:25


 
ilden är tagen i Fredags på vinkvällen med bästa Bina. Hennes kusin & M var där,

helt sjukt att jag satt & var nervös hemma, för att träffa alla igen & inte känna sig

TopNotch! Men det släppte ganska snabbt då Bina bjöd på mirakelkur = Tequila Rose.. hehe!

Sen kom Riley och hennes fru samt en vän över & det blev himla kul med dans, sång &

gamla minnen.. Tack för en trevlig kväll! Sen visst.. en del saker hade kunnat gått

annorlunda men vi tog oss igenom det också..Viktigast nu är att acceptera och gå vidare.

Sålänge man vet vart man har sina nära & kära så brukar det kunna lösa sig till d bästa!

 

rukost med mamma runt 11, dötrött, därpå fick jag skjuts av pappa ner på stan

där jag träffade systeryster Bina som var ledig idag för lite fika, ärenden, skvaller

& shopping, himla mysigt, vi gick till vårat ställe. Systrarna Ericson.. Mmmm mums!

unt 15 åkte Bina hem och det var dags för mig att börja kolla om tågkaoset orsakat

förseningar idag med, (vilket det inte hade för min del iallafall.) Sprang in och drog ut en

medicinlista på apoteket , mest för att fördriva tiden. och det visade sig att jag hade medicin

att hämta ut så det var toppen bra! Tåget kom i tid och jag mötte upp mina svärföräldrar i

Fagersta och följde med dom när de skulle shoppa kläder till begravningen de ska på imorgon.

Sen hämtade vi ut mormor och begav oss hemåt. Kastade mig i Babys famn när jag kom hem

Åhhhhhh vad mysigt att vara här igen. I am happy right now!

 

Nu har jag hela två avsnitt av Once upon a time att se på.. 


ENJOY! And Have a noisy day!


Me · Pics
Ovido - Quiz & Flashcards