AbsolutMe

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Fi - 10 februari 2012 21:43

Vissa dagar är som kaffesump...
och nu har vi strömavbrott i hela byn...kolsvart...

(Skrivet onsdagen under avbrottet så publicerar det nu )
 

Stod på trappen och rökte när mörkret sträckte sig över hela byn..till och med mobilens
täckning försvann så samtalet bröts.. hur kan det komma sig.. hmmm..
"ingen täckning" Jävla comviq...

tur att batteriet räcker till några omgångar bingo till..sen blir det ficklampsläsning i
boken skamfläck...några värmeljus vågar jag mig inte på..inte igen... godnatt..

hoppas på ström tills morgondagen... in i nattens dimma

Jag har förrestem börjat sticka svarta handvärmare också.. kreativiteten flöder genom
min understimulerade hjärnhalva... Vad ska man hittab på härnäst..
har ju börjat blogga igen också..

 

Måste bara dela med mig av att jag alltid skriver mina inlägg och massa andra tankar

i ett textdokument..och där lade älsklingen till som ett tips på hur jag kan aktivera mig !!


"Ha sex med din pojkvän!" Ha visst... Bra förslag! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards