AbsolutMe

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Fi - 16 februari 2012 15:16


My Baby is gone...till Tisdag iallafall då jag ska ut på landet igen...på väg till bilen sa han..
Jag saknar dig redan.. Awwww   


Banken ringde nyss och jag skullle haft möte där vid 16:00 så det sket sig..
kunde inte öppna konto där för jag har redan ett vid Swedbank.. happ!
får ta ett möte där nästa vecka.. Ska till psyk på Måndag får se om jag hinner på Tisdag.


På schemat idag.. chickflicks, te och mys bland kuddarna för att
läka själen lite.. är verkligen nere idag..
Var verkligen väldigt orolig inatt när jag sov, fick panik i sömnen
och gnydde så fort Baby försökte lugna mig..
Hämtade ut mina Imovane med tydligen sover jag väldigt
ängsligt på dom också, fast jag brukar för det mesta inte
somna på dom utan flumma runt i sängen och känna den
den där nedrans järnsmaken i munnen.. haha!


Jo,förresten.. Vad ska man med en platttång till i djungeln?
djungelns drottning på kanal5, sessorna borde ju iallafall pratat
ihop sig och kanske kunnat ta med sig 1 bara.. smart!
Men som en pingla sade.. ehh finns det förresten uttag där?


I say no more...


hehe


Jag har faktist önskat mig en miniplattis till min födelsedag
mitt lilla burr måste bli platt.. värt att prova...
Ska ju spara ut det till sommaren.. och funderar go blond i veckan..


synpunkter?
  


 





Ovido - Quiz & Flashcards