AbsolutMe

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Fi - 11 februari 2012 10:53


Jag är med och tävlar hos Millah om vårdande hårkit. Kika själva.
Tänkte testa turen och se om jag kan vinna en födelsedagspresent till mig själv.


Lånar tävlingsbild + inlägget från hennes blogg..



2 stycken har nu chansen att vinna Repair Shampoo och Repair Hairmask från waterclouds.com
- produkter för torrt, skadat och behandlat hår som gör håret mjukt och följsamt utan att tynga ner.

Tävlingsregler:
Berätta varför du skulle vilja vinna
En Extra Lott: Skriv om tävlingen på din blogg eller facebook

Tävlingen avslutas 4 Mars kl: 23.59 ♣ Lycka till!

___________________________________________________________


Min motivering:

Halloj!
Jag tycker jag är värd att vinna lite hårkurer för jag håller på  att spara ut håret igen

som var vågigt tjockt och blont, efter jag var rakade mig i somras,
Men det är på god väg att bli fint och starkt igen, men lite hjälp på traven behöver jag dock..
dessutom fyller jag år den 2 Mars   så det vore perfekt.


absolutme.bloggplatsen.se


Av Fi - 11 februari 2012 03:45

  


        



Ovido - Quiz & Flashcards