AbsolutMe

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Fi - 28 februari 2012 14:58

Börjar bli lite svalare, fast Baby eldar som en dåre när alla har feber...huhe!
Känner mig inge fräsh alls..alldeles risig ovh blek..Silverschampot hjälpte lite på håret...
ska tvätta ikväll igen.. jag har ett bättre schampo hemma från Loreal.. Tills dess kör jag med HM´s..
   


Baby var och handlade och sötnöten köpte lite presenter, en gosig pläd jag alltid pillar på när
vi är på Ica, sen ett likadant kortetui som jag ville ha, och hårinpackning till mitt risiga hår..
1 kg lösgodis till kvällen.. Ibland får man synda.. (vilket blir ganska ofta nu för tiden) hehe

 

Det enda han glömde var Amelia, tänkte jag skulle varva ner med lite läsning--


Men någon kanske har tips på en bra blogg? eller film? 

                                                  
                               

Ovido - Quiz & Flashcards