AbsolutMe

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Fi - 27 februari 2012 19:54

   Känner hur värktabletterna börjar gå ur kroppen... hostade så jag spydde nyss... weiii! Fun..NOT!


  


Bilderna ovan är allt från 2006 till 2012.. MrsOctober: Hittade en liten bild på en nyfödd
plutta som du ser, ville hon skulle vara med här.. hihi!   
Hade jag haft mer kort skulle jag gjort mer sånt här.. Minnen och tankar..
det är avkopplande.. jag gör mycket med bara former och naturfoton och liknande.. men
inte lika intressant att ha dem till bloggen... men kanske när jag börjar fota i naturen själv
med systemkamera.. det blir spännande... bilderna nedan är från den gångna veckan..
bara lite alltmöjligt... Veckans plus: Fikade med Baby på MittIsmeten i Smedjebacken..
MMm vaniljsemla. Det fick faktist följa med två stycken hem också...

Jag hade ett långt och intenstivt telefonsamtal med MrsOctober, och som hon sade, det spelar ingen

roll hur långt tid det har varit sen vi pratade, veckor..månader.. det känns alltid som igår.. och äkta

Tycker om dig så mycket gumman! Det ska bli så skoj att ni kommer över i helgen och fikar!   


Godnatt bloggen

Av Fi - 27 februari 2012 16:00

Efter flera veckor av att mina nära och kära haft influensa, feber och värk
Är det nu MIN tur, hosta och ledvärk. Men inte som stackars älsklingen som låg
i 40,5 graders feber och nästan brann upp... gubben min..

 

Alla hostar och åmar sig.. Det är inte kul..men baby är uppe på benen och har
lagat mat och grejat.. jag har legat hela dagen typ... krya på oss

Imorgon ska vi shoppa i Ludvika om vi mår bättre   

Ovido - Quiz & Flashcards