AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Kräkhosta och bullbak...

Av Fi - 27 februari 2012 19:54

   Känner hur värktabletterna börjar gå ur kroppen... hostade så jag spydde nyss... weiii! Fun..NOT!


  


Bilderna ovan är allt från 2006 till 2012.. MrsOctober: Hittade en liten bild på en nyfödd
plutta som du ser, ville hon skulle vara med här.. hihi!   
Hade jag haft mer kort skulle jag gjort mer sånt här.. Minnen och tankar..
det är avkopplande.. jag gör mycket med bara former och naturfoton och liknande.. men
inte lika intressant att ha dem till bloggen... men kanske när jag börjar fota i naturen själv
med systemkamera.. det blir spännande... bilderna nedan är från den gångna veckan..
bara lite alltmöjligt... Veckans plus: Fikade med Baby på MittIsmeten i Smedjebacken..
MMm vaniljsemla. Det fick faktist följa med två stycken hem också...

Jag hade ett långt och intenstivt telefonsamtal med MrsOctober, och som hon sade, det spelar ingen

roll hur långt tid det har varit sen vi pratade, veckor..månader.. det känns alltid som igår.. och äkta

Tycker om dig så mycket gumman! Det ska bli så skoj att ni kommer över i helgen och fikar!   


Godnatt bloggen

 
 
Iris

Iris

28 februari 2012 14:15

Vad kul med fotona :) Tittar igenom din bilddagbok ibland när jag minns tillbaks. Tänk, för 3 och ett halvt år sedan var Nella sådär liten!
Just ja.. ang blogg kommentarer så svarar jag här hos dig härefter när du skrivit något på min blogg :) Det var så skönt att prata med dig i lördags, hela dagen fick en annan känsla över sig och jag mådde så mycket bättre än tidigare den morgonen. Tycker så mycket om dig också, du är en av de viktigaste människorna i mitt liv <3 Ser fram emot att få ses på fredag! Kram gumman <3

Hoppas du och Lars kryar på er nu, så tråkigt att vara sjuk ju.. :/

http://mrsoctober.wordpress.com

Fi

28 februari 2012 14:31

åhh bilddagboken. tusen tack gunman! den hade jag helt glömt bort.. weii får jag något att göra ikväll.. Natten var olidlig.kanonhet buhu..tack detsamma vi kryar på oss sakta med säkert.. Jag har sängarrest idag.. tack gumman min.. nu ska jag skutta vidare.. :) ser också fram emot Fredag! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards