AbsolutMe

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Fi - 8 mars 2013 20:59

Lite bilder från denna Fredagmorgon..Första bilden är tagen från altanen och åt två olika håll...
Den gula byggnaden
rakt fram är byns bygdegård där man samlas vid olika tillfällen,
t.ex midsommar, Lucia och sånt..Vi brukar även spela biljard där..Den andra bilden är tagen
över kyrkogården som går ner mot vägen och bron syns som går över ån lite grann också..
Sen tog jag kort på lilla missen som log och solade så fint i solstolen... brrr svinkallt imorse ju!


Nu ska jag dricka lite kaffe,  slapparFredag idag så man är pigg och kry tills imorgon...

 

   

 

När vi kom till Västerås så hade jag en present som väntade på mig från granne B.
hon har gett oss presenter VARJE år sen vi var små, hon kommer alltid ihåg oss!
Det bästa med presenten var ju nästan Marilyn Monroe påsen, så himla fin..

sen inuti fanns det en prydnadskatt som var jättesöt.

 
De två halsbanden jag köpte igår på Röda Korset.

 

Katterna i det här hemmet är inte normala, Rocky dricker bara vatten direkt från kranen och Kajsa från ett glas.

 

  Have A Noisy day!   

Me · Pics
Av Fi - 8 mars 2013 01:00

Snöande som vanligt in på massa olika klipp på youtube och kollade

på klockan och nu är den 02:45! Kom på att jag tog några värkisar

vid 22 så det är väl en av anledningarna att jag inte alls är trött sen

drack vi kaffe alldeles försent idag igen! Det verkar som att lukten satt

sig i en del av kläderna, iallafall i min morgonrock som jag sitter i nu..uhh!

 

Dags att krypa ner! Godnatt   

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards