AbsolutMe

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Fi - 10 mars 2013 22:54

Just kommit ur ett varmt skumbad med barnolja och tända ljus

Spa time Jonny says Relax.. hehe det var väldigt avslappnande..

Jag har faktist gjort en ganska dum sak idag.. har fuskat aj aj aj

Jag rökte några bloss och guuuuuuuud vad gott det var.. det trodde jag

inte att det skulle vara, men men nu är det bara ta nya tag. jag känner ju

  att kroppen blivit såå mycket bättre sen jag slutade för 7 veckor sen, det

är ju inte som att jag skulle börja röka dagligen igen.. nej nej..


Konstigt nog så har jag varit skakig hela dagen ida.. handen bara vibrerade

när jag kom in tidigare.. och det kan inte vara blodtrycket för det har jag

skött senaste dagarna nu sedan jag fått skäll om det, men däremot tror jag

att det kan bero på att jag hoppade frukosten och åt inte mat förrän 17..


 

 

Surfade runt lite och kollade på vårkläder och hittade dessa tattoo tights! MussePigg tightsen

var riktigt häftiga, Fast jag har inte lyckats hitta någon svensk sida som säljer dom,
eventuellt en som fraktar till Sverige bara.. fjärilarna var också riktigt fina och minst gillar

jag den med pistolerna.. btw så vill jag ha sommar och sol eller åtminstonde vår nu tack...


Haha måste berätta om en rolig grej jag råkade skriva på Facebook för någon vecka

sedan och jag är lite besviken att jag fick så lite tips som jag fich HAHA


Någon som har länk till någon sida som säljer den omtalade
svarta porrmasks nyheten? Den svarta masken som man drar av sen..
Har sett den många gånger men nu får jag inte tag på den.
 
Lite senare får jag kommentarer som Kolla porrbutiken och liknande
HAHAHA!!! Jag dör! OHHHHHH att jag missade den!
PORMASK ska det stå.. snacka om pinsamt!

En till sak! Baby hade ngn app där en röst sa allt han gjord vid minsta

lilla knapp tryckning. så irriterande. . åh varför ska använda det för tänkte jag ?

och kläcker ur mig: det kan ju vara bra för dom DÖVA! haha fail!

 

Men något som tar priset är när jag satt och pratade med brorsan att

jag satt på stranden en dag och då kom en fiskmås och nöp med sig en fisk

ohh är det därför de kallas FISKmåsar alltså sa jag frågande?

 

Haha och gott folk jag är inte blåst jag säger som NallePuh,

Jag har bara lite otur när jag tänker...

 

Nu börjar Fråga Olle dokumentären... såg nyss trailerna jaaadåå  det är helt

normalt säger han om allt. han måste ha väldigt hög toleransniva. Herregud!!

 

Godnatt och sov gott sen allihopa!

  

Allmänt · Me · Pics
Av Fi - 10 mars 2013 17:59

Idag skulle vi gått över till Jennie & Ronja och jag skulle ha piercat henne

i naveln som en födelsedagspresent, men fick just veta att de fått förhinder

så vi får ta det nästa gång jag är i stan.. Aja tråkigt att inte hinna träffa dom

men det kommer ju fler gånger, får se om promenaden till Dollarstore blir av samt

att ta några cachar eller iallafall en som finns vid Råby Ip... Nu fungerar appen som

den ska så jag kan bara klicka på närliggande och får fram alla cacher inom några km

avstånd och sen fungerar kartan igen så jag får fram exakt vart de befinner sig.. :)

 

Då blir det nog att träffa Bina idag då, hon messade igår men då var vi ju borta hela

dagen och hon var borta och firade sin mor på kvällen, vi åker väl hem till Dalarna

igen imorgon eller på Tisdag. så himla skönt idag att solen skiner.. yey pluspoäng!!

 

Jag fick nyss länken till min gamla blogg på mitt egna domän och sitter och bläddrar

igenom, så himla kul att se alla gamla bilder, men jag känner att jag inte ska sitta för

mycket och kolla igenom då det är så mycket gamla tankar och påminnelser som tränger

på av sånt som jag mår dåligt av att minnas.. men det bästa är positivt! Man måste kunna

bearbeta saker och ting sen släppa dom, lägga bakom sig och gå vidare här i livet....

 

Åhh jag har fortfarande inte lyckats titta på Glee som visades i Fredags, det är buggar

på den där USAsidan och jag kan inte ladda ner här då det går såå segt, ska jag behöva

vänta tills jag kommer hem för att titta på det.. gryyyymt irriterande.. Ikväll börjar en bra

serie med Kevin Bacon som heter The Following.. ett bra tips för kvällen.

 

Oh sen finns det ett nytt avsnitt av Grimm att ladda ner, det blir bra det här! Hank är bäst 

i hela serien, han är en Blutenbad som äter människor men han har lärt sig vara utan.

Vid ett tillfälle vaknar han upp blodig "ohh I realapsed I ate a bunny!!" haha klockren!

 

Onödigt vetande och fakta
Om du stoppar dina hörlurar i vardera näsborre och öppnar munnen fungerar

det som en högtalare, Ljudet kommer ut ur munnen... Sant! jag har provat! haha!

 

När en person gråter, och första tåren kommer från höger öga, är det lycka.

Om det är från vänster är det av smärta. Undra om det stämmer? Hm

 

Ljudet du hör när du lägger en snäcka om örat, är inte havet..(Självklart!!)

utan ditt blod som rusar igenom huvudet. Coolt! 

  

Hittade en bild från ett cafe i Egypten där jag och Bina var 2009.

  
Gick till Dollarstore så jag fick dagens promenad också, Finns såå mycket fint där.. Det blev en liten ring...

 

Jaa många Post Its jag vet, men det var 2 för 10kr med 4 i varje..jag är typ besatt av dem, praktiskt och fint med regnbågensfärger. Skriver ju mycket och använder som dom sidmarkerade i både almannackan, pärmen och

dagboken och som KomIhåg lappar. Köpte en förvaringsgrej med 9 fickor & ett långt fack för att förvara grejer i,

nu hänger den i badrummet men den ska upp i rummet så fort L skruvat ner klädhängaren och fått dit en spik!

 

5 necesärrer i olika storlekar, Jättebra för alla smågrejer, speciellt när man reser mellan två ställen som vi gör.

Små pillerburkar och söta servetter sen en liten väska som är till mobilen men jag tänkte använda den som 

plånbok då man kan ha mynten i det mindre  facket på sidan, nu använder jag ett sånt där hårt blått etui som 

inte går att stänga så fort man får någon sedel eller kvitto. Ska nog köpa en till rosa för att ha luren i...

 


Ovido - Quiz & Flashcards