AbsolutMe

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Fi - 17 mars 2013 15:15

Vi köpte en varsin mini Macaroon, lika stor som en krona, och vit men den var väldigt seg
och den fastnade i tänderna så de hade inte lyckats bra med dem, och de kostade 7 kr.
Den jag åt med Bina på Systrarna Ericsson bara smälte i munnen, Mmm det är så de ska vara
   

Igårkväll gjorde älsklingen tacopaj, jag tyckte den blev väldigt god men han blev

inte nöjd som vanligt, snacka om att vara perfektionist och aldrig vara nöjd..

   

Älsklingen sover fortfarande, inge ide att väcka honom när han har migrän, så jag

passar på att kolla på Suburgatory och spela lite med en stor kopp blueberry te.

En himla skön Söndag det här, solen skiner, humöret är relativt på topp och vilodag!
Fast jag ska träna ändå,  Oh nytt avsnitt av Californication idag tror jag..

Hello Hank Moody    witch ass are we gonna spank today?

Lite tips på behandlingar som man kan göra själv hemma, jag har testat alla

utom avokado hårmasken, det kan inte vara bra att ha olja i håret, det lär ju

aldrig att tvätta ur, men kanske bara avocado, det lät funka bra har jag hört, sen

gör det ju inget att tipsen kommer från den oerhört vackra Jessica Alba...


Have A Nice Day!




Body · Pics
Ovido - Quiz & Flashcards